lördag 1 december 2012

Shopping i snö!

Men oj vilket väder det har varit. Snö, snö och mera snö! Det har snöat hela natten, och i morse när jag skulle gå ut från porten hade jag snö upp till knäna. Hela dagen idag har det snöat och vint. Ja, nu är det vinter och det med besked!  =P 

Blev dock ingen tripp ner till Hudik, det fick bli Birsta istället! =) Tänkte att det kanske var något bättre år det hållet. Men även åt det hållet var sikten lika med noll stundtals, och när vi kom fram hade vi typ en halvmeter snö på motorhuven! Men vi tog det mycket försiktigt så det gick bra. På Birsta strosade vi runt, från förmiddagen fram till kvällen, åt mat och fikade! =P Vi besökte också Boom och Hus & Rum! =)  En riktigt mysig dag hade vi! 
 
Och efter dagen idag är jag nog klar med alla julklappar (tror jag)! =) Blev också några andra trevliga inköp, hihi som en vit zinktunna inne på IKEA som jag ska ha smutstvätt i + vita hyacinter, en boompläd mm.

Ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar