måndag 3 december 2012

Något nytt?!

Blev gymmet idag! =) Skönt med en ordentlig svettig genomkörare när termometern visar -15 grader ute! Men pappa skjutsade mig, så jag slapp i.a.f. känna på den värsta kylan som  tur var. Körde 1h crosstrainer och sen blev styrka i gymmet! Det kändes lätt att träna idag. Kanske en god nattsömn gjorde sitt till?!

Efter gymmet blev det IKEA och Birsta. Bytte min duschslang som börjat läcka. Tur att det var 2 års garanti på den och att man dessutom lyckats spara kvittot! ;) Kålpudding och potatismos med lingonsylt, gräddsås och sallad blev det sen på IKEA-restaurangen! =P

-----------------------
Min tanke var att jag ville testa att prova någon nytt i mitt bloggande! Tyckte att det var ett bra tillfälle nu, när jag tydligen inte har plats att lägga upp fler bilder. Har därför kikat runt på några andra sidor, med det är ju såklart en hel del nytt att lära sig då! Och så här i efterhand inser jag att det lättaste vore ju att göra en ny blogg här på blogger.se! Vill ju kunna bjuda er på både bilder och inlägg så snart som möjligt igen! Så jag jobbar på det kan jag säga! ;)
-------------------------------
Vad hade jag då för mig igår, när det är första advent och allt?! Jo, bl.a. "planterade"jag vita hyacintlökar i konservburkar. Nu tog jag bort all jord + alla fina och långa rötter. En god vän tipsade nämligen mig om det förra året! Hon hade gjort så med hyacintlöken som jag fick av henne då, och jag kan bara säga, att den blommade finast av dem alla! Slog också in några julklappar! En mysig pysseldag för mig själv blev det! Hoppas ni också hade en bra första advent! =)

God Natt kära ni! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar