fredag 30 november 2012

Blåst med innefix! & Bloggar jag följer!

Vilken blåst det är. Planen var att göra stan med mamma idag. Men med risk att blåsa bort bestämde vi oss att hålla oss hemma istället. Jag har försökt städa lite i garderoben, rensa ut det som bara ligger och tar plats. Har också plockat fram julstjärnan och ljusstaken och de lyser fint nu! Likaså min lampa i taket! =P
Har slaget in några julklappar, dammsugit och fixat lite med min tavellist. Så det blev en riktig fixardag hemma! =)

Men imorgon lördag ska jag och Emelie och våra mammor åka ner till Hudiksvall. Och då blir det Albert & Herbert, Dollars och lunch på stan, som vi har planerat. Trevligt med en shoppingtur! =)

---------------------------
Jag har en tänkt på att jag skulle vilja prova något nytt med bloggen. Kanske rent av ett helt nytt ställe att blogga på?! ;) Då blir det ju också bilder! Skulle ni följa med om jag flyttade?!

Jag har fått en fråga på vilka bloggar som jag följer och tycker är inspirerande! Genom att just inredning står min varmt om hjärtat, så är det också det jag tycker om att se och läsa om! Sen är det också vänners bloggar som jag självklart kikar in på! =)

Bland annat är det dessa två bloggar (vit och lantlig inredning) som jag tycker om!  =)

http://blogg.helenashem.se/
http://nikital.blogg.se/


Ha en fortsatt fin fredag! Och håll i hatten! =P

2 kommentarer:

  1. microtouch titanium trim reviews and tips - TITIAN ART
    We can use Microtouch and Microtouch, MicroTouch at home, titanium aftershokz microtouch Titanium trim will titanium for sale be the best way to ford edge titanium for sale enhance pure titanium earrings the productivity of titanium water bottle a device.

    SvaraRadera