onsdag 5 december 2012

Ett perfekt krattskaft!

Sitter nu här fortfarande mätt och belåten efter ett gott julbord på IKEA! Lite smått och gott från Birsta fick jag också med mig hem idag! Det bästa var nog ett krattskaft på perfekta 140cm för endast 19kr på Ö&B + en sop med sopskyffel i färgen vit som jag länge letat efter! =) Så nu har jag så fint kunnat rullat upp min hissgardin i köket! Och jag behöver inte längre dra fram dammsugaren varje gång som en smula hamnar på golvet! =P

På bodyshop hade jag presentkort på 100 kr + 20% rabatt, och det passade jag på att använda idag! Det blev en parfym, vilket jag var i behov av nu! Så passande, var det också klubbdag idag! Det bjöds på glögg, pepparkakor, skumtomtar och kaffe! Ett trevligt avbrott i shoppingen! =) Tidningsmagasinet Elle mode, en handkräm, parfymprov och testprov på bodybutter följde med i en goodiebag! Mycket trevligt! =) 

På Kappahl hade jag 50kr + 30% rabatt, och det passade jag också på att utnyttjade idag! Det blev en kortärmad tröja i ljusgrått med Usa:s flagga fram! =)

Vi (jag, mamma och pappa alltså) gjorde också en sväng in på dollarstore, och där köpte jag bl.a. mazariner + en liten plastgran för 50kr och glitter som jag ska pynta granen med.  

---------------------------------
Efter mycket om och men, har jag äntligen lyckats ladda upp några bilder och skicka iväg en beställning! Blev dock inte alla bilder som jag ville ha, men jag hade helt enkelt inte tålamod att fortsätta att trula på med det! =P

Ha nu en fortsatt fin kväll kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar