torsdag 6 december 2012

Klätt granen! =)

Nu fick min lilla julgran som jag köpte på Dollarstore igår komma upp! Det är ju så mysigt och ändå så kort tid som den får vara framme, så lika bra att kunna börja njuta av den redan nu! Har klätt den med en hjärt-ljusslinga, glitter och polkagris-stänger. I toppen har jag satt fast en stjärna. Så fin är den! Helt plötsligt fick rummet en riktig julstämning! ;)

Ute tycks det aldrig sluta snöa, och om man inte behöver ta sig ut, så är det rätt skönt att få vara inne en dag som denna! Det fick därför bli en riktig inomhusdag med diverse pyssel och lite läsning.

P.s kika nu in på karing-aprilkaka.blogspot.se så får ni se min julgran! Observera att jag lagt till ett g på min "nya blogg": karing-aprilkaka.se! =)

Ha nu en fortsatt trevlig kväll kära ni! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar