torsdag 15 november 2012

Summa kardemumma!

Gick ut lite fegt på gymmet idag. Men körde då i.st. rygg, axlar och bröst rätt hårt! Men allteftersom, blev jag ändå sugen på att försöka prova lite ben. Och när jag märkte att det gick bra så fortsatte jag att köra som jag brukar, hoppade dock över benpressen. Nä, så överambitiös vill jag inte vara idag, när jag faktiskt fortfarande känner av knät (men knät känns i.a.f. mycket bättre). Crosstrainern som jag brukar köra som första grej, hade jag också hoppat över. Men som avslut så körde jag i.a.f. 30min i rätt lugnt tempo, vilket funkade bra! Så summa kardemumma, så fick jag trots allt till ett bra träningspass! =)

Har också provat nyheten Grand de Luxe BBQ Dream på Max! Saftigt svenskt grillat nötkött med BBQ-sauce på en bädd av friterade lökringar. Den var kryddstark och god! Men jag kan inte gärna rekommendera den till er som inte gillar saltgurka. Men och andra sidan, det går ju bra att peta bort (de mycket stora) bitarna också! =P

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, tända ljus och dricka en kopp te. Kanske är det något bra på tv:en?!

Ha nu en fortsatt fin kväll kära ni! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar