fredag 23 november 2012

Solen skiner!

Solen skiner och det är underbart väder denna fredag! Sov genom hela natten och vaknade därmed pigg och utvilad. Dessvärre tror jag att gårdagens behandling gör sig till känna i form av ett knäveck som gör rätt ont. Blev ju en hel del ryck, böjningar och vridningar av benen, som läkaren gjorde för att känna på rörligheten och spänsten. En ond sträckning skulle det såklart bli som skulle göra sig till känna idag. Men, men vad ska man göra åt det?! Bara gilla läget och hoppas att det går över fort. Solen skiner i.a.f., jag är hos mamma, har fixat klart några papper, en morotssoppa står och puttrar på spisen och degen till engelska julkakor surrar nu för fullt i köksassistenten! Hihi, så jag har det ganska bra i.a.f.! ;)

Sen ska jag nog leta rätt på en adventsstjärna som jag ev. ska ha hemma hos mig! Ja, för nu börjar första advent närma sig med stormsteg, så det kanske är dags fundera på vad man ska ta fram för julsaker och för den delen vart allting finns undangömt! ;) Mysiga tid är nu här!

Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar