lördag 24 november 2012

Juldukar! & Morgondag med trevligheter!

Tog med mig tyg till mamma som jag köpte på julrean förra året. Tyget har nu blivit till två "juldukar" som jag ska ha hemma på köksbordet. Har ju varit urtrist väder idag så det har blivit en del pyssel inne. Den rödvitrutiga dukens sidor blev fransade och sidorna på den gråvitrandiga duken blev fållad. Är ju superenkelt att fixa sig dukar genom att köpa en bit tyg. Och om man spanar när det är rea, kan man dessutom få dem för en billig peng! Ja, det ska bli mysigt att få göra lite jul hemma nu! =)

---------------
Imorgon eftermiddag/kväll blir det fullt schema, med mycket trevligheter! Först ska jag på gymmet med Petra. "Lyckades" skaffa mig en fribiljett dit! Haha, så himla nice ju! Ser mycket framemot med träningssällskap (det onda i knävecket, är så skönt helt borta nu). Efter att vi bytt om och fixat till oss väntas det middag på O´learys med ett gäng på sådär 5-6 tjejer! Underbart! Slutligen blir det att sätta sig i biosalongen och se twilight! ;) Kommer bli svårt att kunna bräcka en sån dag/kväll och på en söndag dessutom! =P

-----------------
Nu är det snart Så mycket bättre på tv:en tillsammans med mamma som självklart ska ses, och till det blir det te och äppelkaka med vaniljglass! =P

Fortsatt trevlig lördag på er alla! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar