måndag 26 november 2012

Gårdagens söndag! & En till dag hos mamma!

Hade en riktigt trevlig söndag!  Den kickades igång med ett bra träningspass på gymmet tillsammans med Petra och blåbärs-gainomax i bastun sen. Vi mötte sen upp resten av sällskapet, tre tjejer på O´learys! Jag åt krämig chilipasta med lax, kryddstarkt och gott. Vi hade verkligen jätte trevligt. Är ju så roligt att träffas ett helt gäng sådär! Twilight Breaking down-part del 2, var också bra. Lite konstigt kändes det bara att det var sista filmen nu. Men jag är glad att vi såg den på bio!

Nu passade jag på att åka tillbaka till mamma igår kväll, hade så bra skjuts ut hit. Imorgon är det sjukgymnasten som jag ska till. Och då är det pappa som skjutsar mig dit. Mamma hänger också med. Mitt kylskåp hemma gapar tomt på både mjölk och fil nu, så då kunde jag lika bra sova en till natt hemma hos mamma, hihi så jag kan äta en bra frukost menar jag! =P

Idag ska jag rensa lite här. Vill ju ha en extra anledning att åka till prio1 imorgon! ;) Ska också handla mat och göra några julklappsärenden i Birsta imorgon!

Och jag vet att det är jätte tråkigt att jag inte kan visa några bilder nu... 

Ha en fortsatt bra måndag!

4 kommentarer:

  1. Har inte du några bra och inspirerande bloggar du kan tipsa om? ; )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Det kanske jag har! :)
      Är det något speciellt du vill läsa om? :)

      Ha det fortsatt fint! God Natt!

      Radera
    2. Typ sånt du skriver om, inredning, pyssel, mat o shopping ; )

      Radera
  2. Hej igen anonym!

    Bland annat dessa två bloggar (vit lantlig inredning) tycker jag om att läsa och inspireras av!

    http://blogg.helenashem.se/
    http://nikital.blogg.se/

    Hoppas du också tycker det samma! Ha en bra dag! =)

    SvaraRadera