onsdag 28 november 2012

Mina glöggmuggar! & Tjuvstartat julklappsöppning!

Gårdagen blev en riktig heldag som först började med matinhandling. En sväng in på prio1 blev det också. Men tyvärr blev det inget fynd därifrån. Därefter blev det sjukgymnasten på sjukhuset. Det gick bra där, hon tyckte att jag var starkare, hade bättre hållning och kunde töja musklerna bra. Alltid kul att få höra positiva saker! =)

På kvällen sen inne på Birsta city spelade och sjung Patrik Törnsten. Han är riktigt bra den killen. Har ju sett han en gång förut! ;)

På Lagerhaus hittade jag "mina" glöggmuggar som jag letat efter. Ibland är det ju så, att man vet precis hur något ska se ut som man vill ha, vilket gör det såklart svårare att hitta det. Jag ville ha vita glöggmuggar med ett "öra" att hålla i och med ett rött typ broderat hjärta på! =P Och den spontana svängen in på Lagerhaus igår, gjorde mig både förvånad och glad. Att de dessutom hade hemmakvälls-erbjudande på 20% på ett helt köp gillades också! Så jag fick kartongen med 6 stycken glöggmuggar för 80 kr! Första advent är räddad! =)

Och det är kanske nu som jag ska visa er en bild på mina glöggmuggar, hmm men tyvärr så blir det inte så...

Efter gårdagen kunde jag så bra bocka av några fler julklappar! =) 
  
Träffade också på föräldrarna till mina dockors pappa! Är ni med?! Mina dockors farmor och farfar alltså, hihi! Och det var precis inte igår som jag träffade på dem sist! Jag sa i.a.f. att de skulle hälsa! =P

---------------------------- 
Nu ikväll har Rubiela så trevligt varit här och fikat! Vi drack te, åt bullar, kakor och bytte julklappar! Tack för allt det fina! =) Vi öppnade våra julklappar nu! När vi numera inte bor i samma land, så får vi passa på när tillfälle ges, att ha vår julklappsöppning. Därför tjuvstartade vi lite nu! ;) Mysigt! 

God kväll kära ni! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar