lördag 10 november 2012

Lugna lördag med tre födelsedagsbarn!

Idag är det en dag där jag har tre som jag känner som har födelsedag! De firar 3år, 11år och 25år! =) Men det blir inget kalasade för min del idag! Gratulera gör jag någon annan dag i.st.! =) En födelsedag, har jag dock redan firat sen förut! Och det är mitt syskonbarn Ebba som fyller 11 år idag! =)

Har dammsugit och städat lite här hemma, annars händer det nog inte så mycket! Har slagit på tv:en för att se reprisen på premiären av Uppfinnarna som jag missade tidigare i veckan! =)

----------------------------
Imorgon är det i.a.f. farsdag! Och när far bjuder på middag, så är det på IKEA-restaurangen! =P Hihi, men inget mig emot, är ju alltid kul att få chansen att röra sig i Birsta-området! ;)


Stort GRATTIS idag till SIXTEN, EBBA & EMMA! =)

Ha en fortsatt fin lördag alla ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar