onsdag 21 november 2012

Kycklingburgare! & En ödla från Aruba!

Efter gymmet blev det kycklingburgare med sallad på Max med pappa idag igen! Mums! Har liksom tänkt att det inte kan vara alltför onyttigt?! =P

Körde mycket benböj på gymmet, så jag hoppas på att det ska kännas av! Nu är jag hos mamma, vi ska dricka en kopp te, äta engelska julkakor som mamma bakat och titta på "Bonde söker fru"! Trevligt med lite sällskap så här på kvällen! =)

Blev jätte glad förut idag! Fick nämligen ett fint vykort från Aruba! Eller fint kanske är fel beskrivning?! Hihi, coolt och lite otäckt kanske är en bättre beskrivning på det?! =P Tack Hanna för den ståtliga, stora, grönsvart randiga ödlan/minidinosaurien/draken med den långa och tjocka svansen! Ja, den tillhör faktiskt en av dem som bor på Aruba! =P

Vi ses på Söndag, (hihi alltså du och jag Hanna! =P ) Ja, då får vi prata mer om Aruba!

Lite mindre roligt så blir det inga bild, mitt lagringsutrymme på bilder är tydligen helt slut...Jag som så gärna ville visa er vykortet! Hmm, får se hur jag ska lösa det här?!  

Imorgon förmiddag är det botoxinjektioner som står på schemat!

Ha nu en fortsatt fin kväll alla ni! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar