söndag 18 november 2012

Kalas! Kalas!

Efter gymmet och kycklingburgare på MAX åkte jag ut till Njurunda, hämtade upp mamma för att därefter åka till Emelie, Rickard och Sixten!  Det var första gången som vi hälsade på, på deras nya och så fina ställe! =) En liten inflyttningspresent, en rosa Azalea på stam fick nu också flytta in hos dem! =P Vi fikade super smarrig kladdkaka, småkakor och bullar! Och jag och mamma passade också på att gratulera goa Sixten som fyllt år! =) Så roligt och mysigt att hälsa på er! =)

Emelie följde sedan med mig hem, men först åkte vi en sväng och kollade in läget på gatorna i stan! ;) Därefter blev det en sen kopp te hos mig och ännu mer trevligt surr! =) Ja, så såg gårdagen ut för mig! =)

---------------------------------
Idag har jag hälsat på Emma. Jag gratulerade även henne i efterskott! Blev bjuden på för mig, årets första lussebullar, god blåbärspaj och annat gott! =P Trevligt som vanligt att träffas! =) Så det har blivit en hel del härligt kalasande den här helgen!

Hihi, men nu händer det nog inte så mycket mer idag! Ikväll är det i.a.f. Solsidan och Hellenius hörna, som inte ska missas! Hoppas er helg har varit minst lika bra?!


Ha nu en fortsatt fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar