tisdag 2 oktober 2012

Nyvärpta ägg & En pappa-dotterkväll!

Pappa kom idag med 15 st härliga nyvärpta "Skedloägg" som min farbror Bo-Göran skickat med till mig! Alltid lika uppskattat! Så jättetack för det! Dessa ägg är de godaste ägg, i.a.f. som jag ätit! För vilken skillnad det kan vara på ägg, när det gäller både smak och resultat i bakning. Och sen vet man också precis vart de här hönsen bor, vilket är lite roligt tycker jag! Så tusen tack igen! =)



Det blev gymmet idag och sen en mycket skön bastu. En bra belöning efter några timmars slit! ;)
Efter det blev det Dollarstore och köttbullar på IKEA tillsammans med pappa! En sväng in på Birsta city resulterade i underbar livemusik av Patrik Törnsten (vilken röst killen har), biljetter till Sundsvalls Dragons (basket) nästa hemmamatch nu på fredag +  chokladmunkar som delades ut gratis och som nu ligger i frysen! =P När pappa stod och pratade med några ur Dragons smet jag lite diskret in på en affär och köpte en farsdagspresent! Det är ju faktiskt snart bara en månad kvar till farsdag. Är alltid bra att passa på när tillfälle ges! Och skönt att ha det fixat redan nu så jag slipper tänka på det sen! Vad jag köpte? Jag återkommer om det! ;)


Klockan var nog över åtta nu ikväll när vi kom hem till mig. Pappa hjälpte mig då att byta glödlampor i min kristallkrona i hallen. Haha, ja lite lättare att nå upp för honom då han är "några cm" längre än mig! Det var inne på Dollarstore som jag hittade just sådana glödlampor som jag vill ha i min krona. Toppen! Och genom att jag hittade dem där, så var ju också priset bra! ;)


Efter veckans höjdpunkt, haha Svenska Hollywoodfruar, så blev det nu en stund framför datorn!  

Men vad trevligt vi haft! Det blev en riktig pappa-dotterkväll kan man säga! =)

 Och nu känner jag tröttheten börjar komma krypande på allvar! GOD NATT kära ni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar