tisdag 23 oktober 2012

Hönsnät & Sista avsnittet ikväll!

När jag hörde att min farbror köpt hönsnät för att ha till ett murbruk, passade jag på att fråga om jag kunde få en liten bit till mitt pysselprojekt! Jag har tittat på Clas Ohlsson, där de har 10meters rulle för ett bra pris (129kr). Men man kan bara köpa 10m åt gången, men så mycket behöver jag inte. Blev därför mycket glad för den kvadratmetern hönsnät som jag nu fick + den braiga plåtsaxen jag fick låna!

Idag blev jag sugen på att förverkliga min idé! Och med min vitmålade ram började jag skapa! ;)

En fikapaus med nyaste Drömhem & Trädgård! =)

Hade också ett fint blommigt tyg (Tildas Fabric från Panduro), som jag tänkt sätta bakom hönsnätet med jag blev nöjd såhär!

Min tavelhylla i hallen fick nu en ny ram med hönsnät...

Ikväll är det sista avsnittet av Svenska Hollywood-fruar! What? Nu tror jag att tisdagskvällarna kommer hädanefter kännas lite tom utan dem. Eller vad tror ni? Brukar ni i huvudtaget se det programmet? Jag får väl kanske göra det lite extra mysigt framför tv:en ikväll då! Men jag hoppas verkligen på en ny säsong! =)


Ha nu en fortsatt trevlig tisdagskväll kära ni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar