onsdag 24 oktober 2012

Att inte veta i förvägl!

Idag var det den vita målarfärgsburken och en pensel som fick åka fram. Mitt pysslade fortsätter med andra ord! För när man väl börjar vill man ju bara fortsätta och göra mer och mer!

Det var en liten trälåda som fick bli vit den här gången! Fick den trälådan med tre goda glass-såserna av min kusin Johan och hans sambo Maria + deras barn Vilhelm och Olof när de så trevligt hälsade på mig (förra sommaren var det nog)! =)
 
Hittade igen en bild på datorn! Lådan som glassåserna är i syns dock inte så bra. Såg nu att det visst är själva såserna som är i fokus här! För några före- och efterbilder på mitt målande idag, har det inte blivit! Men det är i.a.f. den träfärgade lådan som såserna stod i, som nu har fått blivit vit!  

Vad jag ska använda "lådan" till, vet jag inte än. Men något bra ska jag väl kunna hitta på att ha den till?!  Och att inte veta i förväg vad saker och ting ska användas till eller vart de ska placeras, kan vara rätt spännande och framförallt roligt tycker jag!  =)

Paketinslagning har det också fått blivit idag! Både födelsedagar och farsdag närmar sig med stormsteg, så det är bra att få sånt redan undanstökat! ;)

Ha nu en fortsatt fin dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar