måndag 22 oktober 2012

En dag med fix och stök!

Har fyllt på matförrådet, putsat ett fönster och satt upp nya gardiner idag! Och allt det med lite hjälp av mamma och pappa! För hur skulle jag kunna storhandla som jag gjorde idag, eller balansera på en stol och hänga upp gardiner själv?! Så jag tackar så mycket för den hjälpen! Ska försöka få till en bild på mitt fönster så ni får se hur det blev. Vi gjorde sen enkelt för oss och tog hem middag från MAX! =P

Jag har också vikt in rentvätt i garderoberna och rensat all reklam och tidningar som jag låg lite efter med. Tycker det är riktigt skönt med sådana här dagar då man får något gjort! Och om jag bara hade haft en slagborr, haha så skulle dagen ha varit komplett! ;)

Mellan allt fix och stök, har jag också så underbart kunnat bläddrat lite i nyaste numret av Drömhem & Trädgård, vilket gillas skarpt såklart! =) Kvällen fortsätter nu med tv och att ringa en god vän!  

Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar