fredag 19 oktober 2012

En önskelista till tomten?!

Tro det eller ej men smart smäller det bara till och så är julen här på riktigt! Och vi har ju redan fått se snöflingor i luften här i veckan! Därför har jag faktiskt redan börjat med några julklappar, och det för att inte behöva stressa med allt i sista minuten! Jag har ju lärt sig vid det här laget att det är bra att ligga lite före med sånt, så man i.st. får tid att ägna sig åt annat julstök inför den "stora dagen"! Och när man börjar funderar på sånt som julklappar kan man ju inte låta bli att skriva en önskelista åt sig själv! ;)

 Tvättkorg från Mio och pall från IKEA...

 Hålslagare från Clas Ohlsson och takplafond i glas från Mio...
 och kanske vita dra på lakan till sängen, en ny parfym, en elvisp, träningshandskar mm...... 

 Men undra om man verkligen har tålamod att vänta på allt tills jultomten kommer?! =P
Haha, och kanske får inte allt plats i säcken heller?!

Men i år vet jag dock vilka julgardiner jag ska sätta upp, vilken ljusstake jag ska ha och granen är som gott fixad!  Så jag tror det blir en ganska enkel match att få till lite jul hemma i år! ;)

  Ha nu en fortsatt fin fredag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar