lördag 20 oktober 2012

Trassel med bilder! & Tröttsamt väder!

Nu att det är dags att skicka iväg en beställning på kort som ska framkallas! Är ju kort från i sommar och fram tills bara någon vecka sen! Fick dessutom ett bra erbjudande på 50 kort gratis, så det passar ju jättebra! Men vad händer? Jo, när jag gått igenom alla mina album på datorn som jag har sorterat in mina bilder i, och därefter laddat upp dem på sidan och ska bara skicka iväg min beställning, upptäcker jag att typ hälften av bilderna ser konstiga ut. Var ju bara att ta bort dem, när de ser näst intill oigenkännliga ut...

Gör ett nytt försök, men det blir samma fel igen. Hmm, måste vara något trassel på sidan, så jag får helt enkelt vänta med min beställning. Har ju som tur är några dagar till på mig innan erbjudandet går ut. Men lite jobbigt känns det såklart, när det ändå tar en del tid att fixa det! Hmm, jag som hade velat fått det gjort nu. Man vill ju att sånt ska bara funka. Men, men inget som jag kan göra något åt! =P

Jag för två helger sedan..

Har i.a.f. klickat hem en annan liten fin sak idag! Den kommer bli perfekt i köket för att hålla ordning på vilken dag det är! Fick dessutom ett fint erbjudande där, och det gillas såklart! Var dock lite väl lång leveranstid kan jag tycka! Men kanske det är många, precis som jag som fått upp ögonen för den just nu?! Men "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!" ;)

------------------------
Annars är det ju ett väldigt tröttsamt väder idag! "Sjukhusväder" eller "sövande väder" som vi brukar säga. Passar ju bra att jag visar lite partybilder med sommartema då! Haha, eller rättare sagt bilder på mig innan ankomsten till själva partyt! När det känns lite tröttsamt och småtråkigt, kan alltid sådana bilder pigga upp en, och göra så att man känner sig på bättre humör tycker jag! ;)

Och om man inte har något speciellt planerat (vilket inte jag har idag), när det är sånt här trist väder, så är det en perfekt dag att fixa med något inne (kanske städa), lyssna på bra musik, dricka en kopp te, baka, läsa en bok, en tidning, se en film och bara ha det bra! =)

-------------------------
Ikväll ska jag i.a.f. se filmen Bröderna Karlsson som går på tv 4! Blev aldrig att jag såg den när den gick på bio, vilket jag ville! Därför ska det bli extra kul att äntligen få se den nu! Hoppas den är rolig! =)
 
Trevlig lördag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar