måndag 15 oktober 2012

En liggande bok?!

Känns som det var ett tag sedan jag läste nu, i.a.f. så där jätte mycket som det kan bli ibland! Tycker inte riktigt om att ha en bok liggande som man bara läser lite i ibland. Om det får gå för lång tid, glömmer man ju bort vad man senast läste! Har nu en bok som det är lite sån varning på nu, nämligen Blodläge av Johan Theorin. Men det är en bra bok, så jag hoppas att jag kan ta tag i den på riktigt nu!
Det har ju faktiskt blivit en hel del läsning idag, så jag hoppas att jag fortsätter med det nu! Är ju ett ruskväder ute, så då passar det extra bra med läsning! Men nu ikväll blir det tv i stället.

Kände faktiskt att det här inlägget blev riktigt tråkigt! Haha, men det kan inte hjälpas. Men jag hoppas jag kan dela med mig av något mer spännande, som imorgon kanske?! ;)

Ha en fortsatt fin kväll kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar