onsdag 17 oktober 2012

En ängel om natten?!

Hej och hå vad jag har sovit! Ja, hela två nätter igenom har jag sovit så hårt som bara den. Drömt till och från har jag också gjort! Kommer ju ofta ihåg vad jag drömt också. En skyddsängel har vakat över mig. Jag brukar faktiskt känna så när någon avliden släkting besöker mig när jag sover och ger mig t.ex. en klapp på kinden, ett vänligt ord eller kanske en liten vägledning! Det känns ju bra att tänka så, ja att det är någon som tänker på en lite extra och vill en väl! Och jag är säker, att hur det än är, så har vi alla någon som finns där på ett eller annat sätt! Ja, någon som finns där när vi behöver dem som allra mest! =)

Ni kanske tycker det blev lite flummigt nu, men då får ni tycka det! =P


--------------------------
Vädret är inte det bästa kan man säga, hösten visar sig från sin värsta sida här nu tycker jag! Usch, kallt och regnigt... Inget väder att ta en promenad ute i direkt! Men då får man ju försöka göra det bästa man kan inne! =)

God Kväll kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar