fredag 21 september 2012

Underbara höst!

Så otroligt underbart väder det är idag! Det är precis såhär man vill att hösten ska vara, ja om man får bestämma så. Jag har tagit mig en riktig långpromenad på 1,5h. Så skönt! Utforskade också några gator och vägar här runtomkring som jag tidigare inte gått på. Roligt att se alla fina hus! =)

Den söta ängeln (handgjord från Dalarna) som jag fick av Gun-Britt igår, har fått en plats på tavelhyllan i hallen. Om man vill kan man hänga upp den också, ängeln är nämligen en spira! ;)

Ser ni vad ängeln har fina detaljer, som t.ex ett litet pärlhalsband?!  ;)
Den fina krukan med en underbar cyklamen fick jag av Gun-Britt och Aron!

 En Oliva ECO duschkräm fick jag av Eva. Älskar den serien så det var superbra! =) 
Inte hade jag räknat med att få så här mycket saker! Bara roligt att ni kom ju! =) Men tusen tack ännu en gång för allt det fina!

Ha en fortsatt fin fredag alla ni! Och hoppas att solen skiner på er också! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar