lördag 22 september 2012

Ett bättre alternativ!

Stängde in mig på gymmet några timmar idag. Och lika bra var väl det, för usch vilket tråkigt ruskväder det har varit. Jag kände mig rätt trött idag, sådär trött som man kan känna när det bara regnar och är allmänt trist väder. Men inte blir man piggare av att bara vara hemma och typ inte orka göra nåt. Så gymmet var ett mycket bättre alternativ. Och lite extra syresättning till hjärnan gör visst susen för tröttheten! ;)

Nu ikväll har jag tittat på reprisen av Svenska Hollywood fruar (missade ju programmet i tisdags då jag var på kalas). Så det passade perfekt att reprisen var nu ikväll! =)

Nu är det Avatar på 4:an som jag tittar på. Science fiction kanske inte är det som jag tycker allra bäst om. Haha, gillar det egentligen inte alls! Men den här filmen är jag faktiskt lite nyfiken på! ;)

 Ha nu en fortsatt trevlig lördagskväll kära ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar