söndag 23 september 2012

Glaspärlor i handfatet!

Har gjort en egengjord tomatsoppa innehållande bl.a. chili och färsk ingefära. Har redan provsmakat den såklart! Mmm så god och med största säkerhet nyttig! Så nu är både middagen idag och lunchen imorgon fixad! =P

-------------------------------------------
Tänkte också dela med mig av ett enkelt tips på hur man kan få det lite extra fint i badrummet, ja inför kommande gäster kanske, eller varför inte lite vardagslyx?! =)

Dekorera handfatet med t.ex. glaspärlor eller fina stenar...Eller varför inte leta fram och låta snäckorna som samlats på genom årens alla solsemestrar få komma till användning nu. Se dock till att all dekoration är så pass stora så de inte dras ner i avloppet..!

Jag använde jag mig av glaspärlor som jag tycker reflekterar ljuset fint! 

Så här ser mitt handfat ut nu! 

Ett smycke på handfatet ger ett fint blickfång!

Trevlig söndag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar