måndag 24 september 2012

Tid och rum existerar inte alls då!

Det var ett tag sedan jag bastade nu. Men idag bastade jag så skönt! Och kan det finnas något underbarare än att avsluta så, efter att man avlagt ett pass på gymmet?! Nä, jag tror faktiskt inte det.
Tid och rum existerar inte alls då under den sköna stunden som man sitter där i värmen och bara njuter! Och den härliga och rena känslan sitter sen i resten av dagen! Ja, man kommer ut som en ny människa!
Nu när det börjar bli kallare ute också, är det såklart extra skönt med denna värme som bastun ger! Så nu blir det att börja basta igen efter träningen! =)

Efter gymmet kom pappa och hämtade mig och vi åt middag på MAX! Haha, men nu blir det inte MAX mer på ett tag tror jag! Nu är jag i Njurunda hos mamma. Ska sova där inatt och imorgon åker jag så trevligt till Skedlo och hälsar på min kusin Gustaf som är hemma från Uppsala! =)

---------------------------
Nu är det snart Ensam mamma söker på 3:an och Underbart är kort på 4:an, som jag ska försöka sappa mellan på tv:en! ;)

Ha nu en fortsatt fin kväll alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar