torsdag 20 september 2012

Middagsgäster!

Ikväll har jag haft fyra middagsgäster här hos mig! Mamma kom först hit med kaffebryggaren, för "riktigt" kaffe skulle det ju kokas nu ikväll. Och skönt att hon var här, haha för när man "plötsligt" t.ex. upptäcker att fönstrerna skulle behöva putsas för att kunna ta emot främmande, så var det skönt att få hjälp med det! Ja, för efter att takläggarna varit här och levt om, så har ju fönstrerna blivit mer smutsiga än vanligt. Så jag kände verkligen att det måste göras, och det NU! Ja, nu skiner de fina igen! Haha, hur fint man nu kan få fönster att skina?!

Emelie kom också så trevligt förbi en stund på eftermiddagen och fikade med mig och mamma! =)

--------------------
Jag bjöd mina middagsgäser på tacopaj och sallad. Alltid ett säkert kort! Till efterrätt blev det äppel- och björnbärspaj med vaniljssås och kakor. Kul att min bjudning äntligen blev av! Middagsbjudning för släktingar och "bekanta" på min pappas sida + mamma, kan man kanske säga. Så roligt att umgås över en trevlig middag! =)

Efterrätt förberedelser!

Jag fick en underbar blomma med kruka, en dusckräm + en jätte söt ängel! Nu är det mörkt ute så jag väntar nog med att visa en bild på det! Men tusen tack för allt det fina och tack för en mycket trevlig kväll!  =)
GOD NATT KÄRA NI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar