onsdag 19 september 2012

Gårdagen blev en riktig heldag! & Tack pappa + MAX!

Det blev verkligen en heldag igår. Ja, full fart precis hela dagen! Tiden räckte helt enkelt inte till att skriva något här. Det får därför bli en uppdatering idag i.st.! =)

Ja, efter att ha lämnat hela fem rör blod på på sjukhuset igår, bar det ju sen iväg till Birsta och IKEA. Birstas rabatthäfte fick vara med och då passade jag självklart på att fylla på mina tesorter på Kahls (bl.a. bröllopsyra som är en av mina favoriter), på Panduro blev det lite pysselsaker (visar nog det här framöver) och på Indiska köpte jag flera gröna knoppar till min sekretär. Även en vit tvålpump från Åhléns (just nu 20% rabatt på badavdelningen för medlemmar) fick följa med hem. Alltid roligt att handla på rabatter! =)
Efter middag på IKEA åkte vi direkt därifrån och gratulerade Eva på hennes födelsedag! Efter tårta och fikabröd och en hel del trevligt surr, hihi med stundtals lite udda samtalsämnen, åkte vi hem vid 22:00-tiden.

Sista gången jag tittade på klockan inatt var den 02:00. Haha, blev kanske lite väl mycket kaffe igår. Och att dricka kaffe så sent på kvällen, är ingen direkt höjdare för mig. Men, gott var det! =P

Idag var det bara att försöka skaka av sig den värsta tröttheten och bege sig till gymmet. Träna måste man ju i.a.f.! Och så välbehövligt efter några timmars slit, blev det en GI-kycklingburgare på MAX. Så skönt att få middagen färdig sådana dagar, så tack pappa och tack MAX! Det blev även en vända till mataffären. För imorgon får jag nämligen så trevligt främmande av Eva, Gun-Britt och Aron. Mamma ska också komma hit då. Jag ska bjuda på middag, så därför behövs det handlas hem lite extra gott nu! =P 

Nu är det Bonde söker fru som gäller i tv-soffan! Ha en fortsatt trevlig kväll alla ni! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar