söndag 30 september 2012

Trångt mellan hyllorna! & Påfyllning av endorfiner!

Har handlat mat idag! Men oj vad trångt det var inne på affären. När man inte ens kan ta sig fram med matvagnen på vissa ställen, blir man faktiskt irriterad. Ja, hur tänker man när man blockerar det inte alltför stora utrymmet mellan hyllorna inne i affären med tomma pallvagnar (eller vad det nu heter)? Nu fixade det sig ändå. Ja, för tur att jag hade hjälp med handlingen, annars hade det varit svårt, eller i stort sett omöjligt att handla vissa matvaror för mig idag! :/ 

------------------- 
Men desto bättre var det att få avsluta veckan med ett träningspass på gymmet. Det fick bli dagens höjdpunkt! Körde bl.a. kondition på crosstrainern och såklart benpressen. Jag körde kondition så jag kände att det tog lite stopp i bröstet, vilket visar på att jag lyckades komma upp på en bra nivå! Haha, bra det! Har inte tränat sen i måndags, så det var på tiden nu att få lite påfyllning av endorfiner! ;) Bastun blev sen en skön avslutning!

Har också packat upp allt som jag tog med mig hemifrån mamma! Skönt att slippa ha massa kassar som står i hallen. Känns liksom trevligare att vakna upp imorgon bitti då! ;)

Ha en fortsatt fin söndag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar