söndag 2 september 2012

En trevlig helg!

Har haft en helt underbar trevlig och god helg med både dop och kalas. Igår var det mitt brorsbarn Erik som döptes. Det var ett jätte fint dop i deras uterum hemma hos dem. Sen satt vi där inne och åt och fikade. Som tur var slapp vi undan regnet också. På kvällen kom till och med solen fram och sjön var alldeles spegelblank. Det badades jacuzzi och spelades bra musik natten lång! Här hemma hade det visst regnet hela dagen (men hoppas ni kunde hitta på något mysigt inomhus). Men visst både känns och märks det att hösten är här nu?! Har bilder att visa från dopet, men de tar jag en annan dag! =)

--------------------------
Idag kom jag hem igen, ja till mamma! Då var det bara att svira om, äta lite middag och ge sig iväg till syrran för att gratulera henne på sin födelsedag som var tidigare i veckan! Så kvällen har nu spenderades så trevligt där med bärpaj och kaffe! =) Och nu ska jag sova över hos mamma! Ja, nu regnar det igen...

Hoppas ni alla har haft en minst lika bra helg som jag!
Ha nu en fortsatt bra söndag kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar