måndag 3 september 2012

Helgens dop! & Sovmorgon!

Börjar med att visa några fina ögonblick från helgens dop av Erik Einar...
Några av dopgesterna, pappa, Robert och Rikard...
Jag glömde visst bort att föreviga mig själv på bild den här gången, ja så kan det bli när man är bakom kameran...

------------------------------------
Dagen idag spenderas hos mamma. Sov igen den förlorade sömnen efter helgens festligheter. Så när klockan var 10:45, haha ja då tyckte jag att det var dags att kliva upp. Och dagen har hittills bjudit på både regnskurar och strålande sol...

Men nu tror jag att jag ska kika i garderoben efter några sköna koftor som jag ska ta hem till mig. De fick nämligen åka hem hit till mamma i våras, hihi och jag fick därmed mycket bättre plats i garderoben! ;)

Ha en fortsatt fin måndag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar