onsdag 15 augusti 2012

Vitt soffbord + matta! & En lugn dag!

Länge har jag varit ute efter ett vitt bord framför soffan. Har kommit på att ett vitt bord är så mycket mer praktiskt än ett mörkt. Ja, det tog inte så lång tid innan jag kom på det. Ett mörkt bord verkar ju ha en förmåga att dra åt sig nytt damm var och varannan dag. När jag inte ville vänta längre gick jag tillslut på ett säkert kort, där dessutom både storlek, prislapp och modell passade perfekt. Det blev ett nytt bord från IKEA (Lack vit 199kr)...

När jag också hade ett bra erbjudande från ellos passade jag på att beställa en ny matta! =P

Hittade en bild på det svartbruna bordet med mattan som jag hade innan. Till höger där på första bilden skymtar också den röda soffan som sen blev vit...

Då & Nu


Det nya vita soffbordet gjorde stor skillnad för hela rummet...   

Det har varit en mycket lugn dag för mig idag. Inatt var det varmt och därför hade jag svårt att somna igår kväll. Att takläggarna började tidigt i morse gjorde väl heller inte det bästa för sömnen. Jag har läst ganska mycket, fixat med papper och lite annat nödvändigt här hemma...

----------------------------------
Imorgon ska jag på stan med mamma. Då ska visst också IKEA ha ett långt tåg med kundvagnar som ska dras längst storgatan i stan. Där och då ska den nya IKEA-katalogen delas ut, hihi och den kan ju vara rätt spännande att få kika i nu. Tycker det alltid känns lite speciellt när den kommer!

Och stort GRATTIS på födelsedagen till Maria (min kusins sambo) som fyller år idag!

Ha nu en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar