torsdag 16 augusti 2012

En solig dag i stan!

Vilken fantastisk härlig dag det har varit idag! Jag och mamma har spenderat hela dagen i stan, ätit sushi, mjukglass och suttit i Vängåvan, druckit kaffe och bara haft det skönt. Och självklart har vi gått i en del affärer också! Jag träffade också min svägerska Eva som var i stan! =)

IKEA-paraden med blåsinstrument och trummor, delade ut den nya IKEA-katalogen och bänkarna och soptunnorna längst storgatan i stan var klädda i IKEA-tyger och kuddar! =P
  
Att kunna sitta ute och äta lunch i strålande sol har varit tyvärr varit få dagar räknade i sommar (i.a.f. här i Sundsvall)! Så det kändes extra härligt nu när vi kunde sitta ute!

På Lo & C.o köpte jag och mamma varsin kruka! Och så här ser min ut. Den gröna blomman hade jag sen förut! =)

Tack för en jätte fin dag! 
Och hoppas också att er dag har varit minst lika fin! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar