fredag 17 augusti 2012

Takläggarna har kanske tagit ledigt?! & Förbereder träning!

Att jag fick sova till nästan klockan tio i morse utan att bli väckt tackar jag för. Blev nästan förvånad att klockan var så mycket! Så det verkar nästan som om takläggarna tagit ledigt idag. Haha, och de gör de helt rätt i. Det är ju kanonväder ute! =)

Själv förbereder jag min inför ett pass på gymmet. Ska snart äta lunch och byta om till träningskläder. Idag hade väl en dag på stranden kanske passat bättre! Men vilket väder det är spelar ingen roll för träningen. Träna måste man ju i.a.f. göra! Och faktiskt brukar luften inne på gymmet vara bättre när det är varmt ute. De drar väl kanske på lite extra med luftkonditioneringen då och ser till att öppna dörrar och fönster.

Efter träningen ska jag handla. Och högst upp på min inköpslista står frukt i massor! =P

Önskar er alla en toppendag!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar