onsdag 29 augusti 2012

Snabba prover! & En blomspruta!

Hej och hå, med träningsvärk i rygg, axlar och armar efter gårdagens gympass, begav jag mig till sjukhuset idag för att ta blodprover...
Och jag tror aldrig det har gått så fort med blodproverna som det gjorde idag! Var typ bara att gå in och ut så var det klart. Ja, mycket skönt att slippa vänta länge på sin tur. Haha, och rätt skönt att slippa sätta sig ner då man är rätt mör i kroppen idag! =P

Efter blodprover, var det en doppresent till mitt syskonbarn Erik som skulle fixas. Det blir ju dop nu på lördag. Doppresenten klarade jag av ute på Birsta. Det fick bli Mumin som tema, hihi mer säger jag inte!
Inne på IKEA köpte jag sen en blomspruta. Ja, faktiskt gick jag in särskilt för att köpa den. Har nämligen fått ett tips på att det ska vara bra att ge orkidéerna vatten genom att spruta några sprut på de överliggande rötterna och på barken. Ja, det ska bli spännande nu att se vad mina orkidéer tycker om det! =P
En tavellist fick också följa med hem. Den ska sitta ovanför sängen har jag bestämt...

Middag på IKEA, i form av köttbullar och mos blev det också innan vi (jag, pappa och mamma) styrde hemåt! Ja, det blev en heldag det här också, som pappa sa! ;)

Och stort GRATTIS till min storasyster Anna som fyller år idag! =)

Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar