torsdag 30 augusti 2012

Fika gofika! & Gråväder!

Vilken grå och trist dag det är. Känns som en riktig tända ljus dag idag. Hihi, så tur att mamma kom förbi förut och fikade! Jag bjöd på morotskakan som blev över sen i tisdagskväll då Emma var här! Tror jag ska bjuda pappa på en bit också när han kommer imorgon. Han ska skjutsa mig till mamma. Jag ska nämligen sova över där så vi sparar lite tid på lördag morgon då vi ska åka till Sandviken på Eriks dop. Jag tänkte också köra ett gympass på Iron Works imorgon. Haha, kanske försöka träna bort lite träningsvärk! Och då när pappa skjutsat mig till gymmet, kan han sitta och fika gofika hos mig medan jag tränar. Perfekt ju! =)

Annars har det inte hänt så mycket idag! Har väl läst lite och så, haha vilket kanske inte är alltför ovanligt för att vara mig. Jag får dessutom Sundsvalls Tidning nu på morgonen! Och det har jag så snällt Annelie att tacka för! =)
Men om jag hade haft en slagborr att plocka fram, så hade den garanterat fått gå varm idag! Ja, för en och annan tavellist skulle vara fint att få upp nu! ;)

Måste börja fundera på någon middag snart! Torsdag = Pannkaka och soppa kanske?

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar