tisdag 28 augusti 2012

En ny väg! & En touch av höst!

När jag skulle träna på ego idag, höll de som mest på att lägga om vägen precis där utanför. Asfaltsläggare, bilar och andra grejer var i farten och det var därför lite svårt att ta sig fram. Så istället för att ta höger i korsningen som jag vanligtvis gör där, så valde jag att ta till vänster idag. Kanske ingen stor grej, men det resulterade i att det blev ett annat gym som jag tränade på idag, nämligen Iron Works.

Jag kom just på där och då att relativt nyöppnade Iron Works hade gratisvecka nu. Hade inte kunnat kommit lägligare! Så jag knatade helt enkelt in på ett annat gym som jag aldrig varit på förut. Efter att jag orienterat mig någorlunda där inne så gick det faktiskt rätt bra att både hitta och träna. Är ju inte så stort. Men bara på de drygt två timmarna som jag var där träffade jag på tre stycken som jag känner lite halvt sådär. Ja, nu förstår jag varför man tycker gymmet är en social plats! Det blev en hel del surr kan man säga! Hihi, vilket är både för och nackdelar såklart. Verkar i.a.f vara mest killar som tränade där (tjejer lockas nog till gym där det finns olika pass att välja på), och det är väl just killar som är bäst på att prata kanske, haha eller rätta mig om jag har fel?! =P

Jag gillade den höga och peppande musiken de hade! Blir nog att träna mer där nu i veckan! ;)

---------------------------------
Nu ikväll har Emma varit hos mig och fikat. Mycket roligt att träffas och jätte trevligt med fikafrämmande såhär på en helt vanlig tisdagskväll! =)

Kvällens morotskaka i två bilder garnerad med syfalis. Jag valde att ha kvar skalen runt syfalisen för att få lite mer touch av höst över morotskakan! ;)

God natt fina ni! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar