torsdag 23 augusti 2012

Shoppingguden!

Precis som jag förutsett vaknade jag i morse 06:30 av takläggarna, och den här gången var det en hammare som lät. Skulle ju ändå kliva upp då, så det spelade ju därför ingen större roll att bli väckt så i morse! =P

Efter sjukhusbesök blev det frukost på IKEA med mamma och pappa. Där träffade vi spontant på Sandra, Lotta och lille fine Jack! =) Vi hamnade dessutom i borden bredvid varandra, så vi kunde äta frukost tillsammans i morse. Jättekul att träffas ju!

Sen bar det iväg till fyndavdelningen på IKEA. Och dit gör jag numera alltid en vända. Haha, och visst kan det ibland bli en del fynd också...

...ja, för nu står det här nattduksbordet hemma hos mig...

Nattduksbordet råkade jag se av en händelse när dörren till fyndavdelningens lager öppnades. Gissa om jag blev eld och lågor! Jag såg att det var märkt med en fyndlapp och jag ropade därför på personalen och frågade om det gick bra att ta med det ut därifrån. Det var inga problem! =)

Ett nytt (troligen före detta demo) färdigmonterat nattduksbord i vitt, som jag dessutom spanat på en längre tid (ja, ni flesta som känner mig, vet att jag har funderat på det. Har väl också nämnt det här på bloggen), fick jag idag ge 349 kr för (ord.pris 499 kr). Och bara att få det färdigmonterat och klart, är ju guld värt!

---------------------------------------
Bomerangbutiken inne på Birsta city hade stor utförsäljning. Och där köpte jag ett par supersköna tighta jeans i märket Bomerang 299kr (ord.pris 999 kr) som satt mycket bra. (Nedsatt 70 % på ord.pris...)
Kanske lite svårt att se hur jeansen ser ut när de inte sitter på, men jag tror att de här bilderna blev rätt okej ändå...
Bakifrån...

Haha, ja shoppingguden var visst med mig idag också! ;)

Ha en fortsatt fin torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar