onsdag 22 augusti 2012

Nobels testamente!

Nobels testamente av Liza Marklund, ja det är filmen som jag och Petra ska se ikväll. Vi ska också passa på att byta lite böcker med varandra. Vi brukar göra det om vi har läst någon bok som vi tycker är bra! =)

Jag tror att jag har kommit in i en lång läsarperiod. Men så har jag fått låna en hel del bra böcker också. Och det är alltid lättare att börja läsa på en ny bok då man läst en bra innan... 

Det ska bli spännande att se Nobels testamente när jag också läst boken som filmen baseras på, eller rättare sagt jag har lyssnat på den i form av en ljudbok (den första och hittills enda ljudbok jag har lyssnat på). Biopremiär var det nu här i våras! Jag har inte läst några recensioner eller tagit del av några betyg om filmen. Men jag har rätt höga förväntningar på att filmen ska vara bra. Producenterna från Millennium-trilogin ligger ju bakom den här filmen! 
   
En trevlig filmkväll väntar! =)

Imorgon blir det att kliva upp i ottan, och då är det ett sjukhusbesök som väntar på mig redan kl :08:00. Haha, därför får det inte bli alltför sent för mig ikväll! Men och andra sidan har jag ju en oundviklig väckarklocka nu på morgonen, och det i form av en slagborr eller hammare! Så vakna kommer jag nog garanterat göra i.a.f...Frukosten är redan inbokad på IKEA! Så alltid något att se framemot! =P

Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar