fredag 24 augusti 2012

En bok som berör!

Jag försöker sammanställa alla mina betalda sjukhusbesök, inläggningar mm genom de senaste åren. Kanske har jag betalat för mycket. Så nu gäller det att tolka alla siffror. Om det är värt allt jobb och telefonsamtal som det krävs? Jag, vet faktiskt inte...

--------------------------
Läst har jag också gjort idag. Varför gråter inte Emma?
Det är en bok som verkligen griper tag i en direkt. Trots det hemska som hände de två små barnen Max och Saga som blev brutalt mördad och deras mamma Emma som skadades svårt i vansinnesdådet, så är det en bok med mycket kärlek. Emmas starka mod och hennes tro på framtiden, mitt i det hemska och ofattbara är beundransvärt. Det går helt enkelt inte att släppa ifrån sig boken som berör så starkt och dessutom väcker så många tankar och funderingar. Och inte ett öga förblir torrt, då Emma beskriver sina barn så vackert! Ja, det är en bok jag starkt rekommenderar!

------------------------------
Ja, det är fredag men en lugn sådan. Imorgon blir det i.a.f. gymmet. Var några dagar sen nu så det ska bli riktigt skönt! =)

Ha nu en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar