lördag 25 augusti 2012

Ett låst knäveck?!

Vaknade i morse av att knävecket hade typ låst sig. What? Ja, ni läste helt rätt. Undrar just vad jag gjort inatt? Och knävecket av alla ställen?! Det gick därmed inte att räta ut benet utan att det skulle göra olidligt ont. Jag kunde som tur var ställa mig upp om så bara på vänster ben. Sen fick jag typ släpa högerbenet för att kunna ta mig fram. Haha, men fram kunde jag i.a.f ta mig. Så värre har jag varit med om förut. Vet inte om jag skulle skratta eller gråta åt det hela. Men det var inte det lättaste att försöka fixa ihop en frukost på bara ett ben, men det gick det med. Efter 1000mg Alvedon och någon timme senare, ja vad gjorde jag då? Haha, jo jag dammsuger och byter sen om till träningskläder för att åka iväg till gymmet! Jag var alltså på banan igen...

Jag hoppade över konditionen och benpressen och körde i.s.t mer rygg och axlar. Känner av knävecket nu också men det är betydligt bättre sen i morse. Hoppas bara det går över fort. Fick i.a.f. skjuts av pappa och det tackar jag för! =)

-------------------------------------

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta fruktsallad. Jag tänkte titta på Skavlan möter Justin Bieber. När man har syskonbarn som gillar Justin Bieber skarpt, kan det ju vara bra att vara någorlunda påläst på vem han är också! =P Men sen är det Mr Bean´s Holiday som står på mitt tv-program ikväll! =)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar