söndag 26 augusti 2012

En kväll hos Isabelle!

Mycket underligt att den gamla versionen av bloggen har kommit tillbaka nu när jag skriver. Saknar därför mycket av den redigering och hantering av bl.a. bilder som jag blivit van vid att ha på den nya versionen. Hmm, känns nu som jag inte kan forma mina inlägg som jag vill ha dem med bilder mm. Får se om det rättar till sig snart...
Ja, tills vidare får väl ni och jag försöka stå ut med de ostrukturerade inläggen med ibland lite längre mellanrum än normalt. Men jag ska göra mitt bästa för att få det att se någorlunda bra ut...

Dagen har i.a.f. bjudit på regn och rusk och senare också riktigt åskväder. Städning inomhus har det blivit, sängkläder bytta och annat diverse småplock. Så skönt så!
=)

------------------------
Nu ikväll har jag varit hos Isabelle som jag gått i samma klass med på gymnasiet.
Blev bjuden på jättegod lax med skaldjur och sås och till det kokt potatis och sallad. Till efterrätt blev det kladdkaka med grädde och blåbär, hihi och en kopp te såklart. Receptet på den goda laxen måste jag verkligen få! =P

Det var ett tag sedan jag och Isabelle träffades, så det var kul att det nu äntligen blev av!
Ja, så trevligt så! Och roligt att få hälsa på! Hade en liten inflyttningspresent med mig också! Hoppas vi ses snart igen! =)

Fina och snälla hunden Cosmos var också med hela tiden! =)

Tackar för en jätte trevlig och god kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar