söndag 5 augusti 2012

Mer åska och regn! Fler bilder från pappas födelsedag!

Även idag har det åskat och regnat. Det är tredje dagen som det gör det. Jag är kvar hos mamma och stökar på! Haha, ska jag aldrig sluta med det mån tro?! Får ju bara med mig mer saker hem till mig ju! =P

------------------------------------
Här kommer fler bilder från pappas födelsedag! Haha, vi firande pappa nästan hela dagen i fredags, och det trots att det inte var några jämna siffror som han fyllde. Och efter middag på Löruddens restaurang fikade vi hemma hos pappa! Ja, det det blev en mycket trevlig, god, livlig och högljudd dag, som övergick till sen kväll tillsammans med familj och släkt! =)

Erik snart 7 månader får välling av Gustaf!
 Erik i fokus vid fikabordet!
 Jordgubbstårtan som jag gjorde till pappa!
 Mamma och farbror
Pappa och Anders

En fortsatt trevlig kväll önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar