måndag 6 augusti 2012

Relativt hård träning! & En julgran i augusti!

Nu på kvällen har det blivit träning på gymmet! Ett relativt hårt träningspass blev det också. Lade på 10 kg mer på benpressen till 40 kg. Och det gick faktiskt rätt bra. Att kunna ta min egna vikt är väl ett minimum som jag har som mål. Så 10 kg till ska jag minst ha klarat av innan året är slut! Jag körde också andra maskiner och avslutade med 1h crosstrainer. Haha, gissa om duschen var skön efteråt?!

Riktigt skönt att få sova ska det också bli sen! Den bästa och djupa sömnen brukar jag ha när jag tränat...  

Nu är jag i.a.f. hemma hos mig. Men tidigare idag såg det ut såhär. Ja, det är början av augusti men det börjas visst redan att förberedas inför jul! =P Haha, lika bra att få det överstökat!

Förra julen var jag ju sugen på att ha en liten julgran här hemma hos mig. Och syrran hade ju så passande en julgran som var precis lagom stor över som jag kunde få. Men dagarna går ju i raketfart kring jul och det är mycket som ska hinnas med och fixas. Helt plötsligt är det liksom julafton! Så det blev ingen julgran förra året. Haha, men i år har vi lite bättre framförhållning och letar fram granen redan i augusti månad! Och nu var det inte bara en gran hon kom med, utan tre. Därför har mamma och jag fått montera ihop granarna för att se vem som är vem. Men pax för den "lilla" granen!

Syrrans bil packades också full med saker som skjutsades iväg till tippen. Så skönt att bli av med allt skrot! Tusen tack för hjälpen! =)

Nu måste jag ta och lägga mig, ett sjukhusbesök väntas nämligen kl: 08:00 imorgon. Det blir att kliva upp i ottan då!

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar