måndag 13 augusti 2012

Mellan allt dundrande och bankande...! & Min hall!

Mellan allt dundrande och bankande, borrande och knackande från takläggarna, kom Annelie så trevligt hit idag! Jag bjöd på sopplunch och sen fikade vi! Jag fick en sån fin present från Annelies och Emmas resa till Stockholm. En glad överraskning! Tack så jätte mycket tjejer! Ja, det blev några trevliga och pratiga timmar här på måndagseftermiddagen! Härligt att starta veckan så! =)

Jag kan också se tillbaka på en bra vecka, med tre träningspass på gymmet, middag hos Annelie, bjöd Petra på lunch, en trevlig kväll ombord på båten, påbörjat att läsa hundraåringen som klev ut ur fönstret och försvann och lite nödvändigt fix här hemma!

Imorgon ska jag träna och handla mat. Och det väntas visst också middag på IKEA i form av köttbullar och mos tillsammans med pappa och Eva! =P 

---------------------------------------
Nu kommer några bilder på min hall: Lite nytt möblemang har det ju blivit. Som den vita byrån med korglådor, som jag nyligen köpt på jysk. Det var lite svårt att få med allt på en och samma bild, men jag hoppas att det i.a.f. ger ett någorlunda helhetsintryck på hur det ser ut i min hall. Får kanske göra ett nytt försök framöver!

 En skohyllan var på tiden att komma på plats i hallen! Skohyllan är från Indiska.
Det är konstigt för trots att det är mer möbler nu i hallen så känns hallen på något sett större än förut. Att skohyllan kom på plats där stolen förut stod tror jag gjorde mycket. Stolen stoppade liksom upp förut. Ja, det har väl säkert kanske något med feng shui att göra!?

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar