torsdag 9 augusti 2012

Ljus! & Regnet utanför!

Har tänt massor av ljus och sitter i soffan med balkongdörren öppen och lyssnar på regnet utanför. Riktigt mysigt! Förut tittade jag på Ernst och åt fruktsallad. Ja, nu känns det att kvällarna blir mörkare och att hösten är på väg. Jag har egentligen inte så mycket emot hösten, men när det nästan inte varit någon riktig sommar, tycker jag faktiskt det känns det lite tråkigt nu. Men som sagt det positiva är att man i.a.f. får tända ljus! Och jag har tänt ljus på mitt nya vita soffbord! ;)

------------------------
I eftermiddags var jag och tränade på ego. Skönt som vanligt! Och så bra fick jag skjuts av pappa både dit och hem. Den här sommaren har vädret verkligen inte varit att lita på, så det har nästan alltid känts som en chansning de gånger jag har gått en promenad dit. Att hålla i en paraply är ju inte något alternativ heller... 

 -----------------------------------------------------------------------------------
Här kommer några bilder från tisdagens tapas-middag hos Annelie! =)



 Ha nu en fortsatt trevlig kväll i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar