onsdag 8 augusti 2012

Även rutschkanan får nytt tak!

Precis nu har det äntligen blivit tyst. Ja, det är väl lunch nu en timme innan de sätter igång igen. Sen före sju i morse har det dundrats och slamrat högt här utanför. Det går inte att sova då. Och dessvärre får jag väl räkna med att kliva upp den tiden de närmaste veckorna nu. Hmm, det känns inte alltför roligt. Får kanske sova med hörselskydd nu framöver?! Om jag  ska stå ut att vara hemma får jag väl också gå runt med dem här inne på dagarna. Jag tror nämligen inte att vanliga hörselproppar hjälper mot de här ljuden.

Nej, nu hör jag att de börjar dundra igen, nu får jag höja musiken ännu mer! ;)


Så här har det sett ut utanför köksfönstret idag. Och rätt som det är kan också en stor container flyga förbi fönstret. Ja det är full aktivitet nu...

Inte nog med att yttertaken på husen ska bytas, tydligen skulle rutschkanan få tak idag också. Ja, ett evigt spikande och slamrande är det här utanför! =P

Nu känns det som en kopp kaffe skulle vara rätt val. Tänkte också att jag skulle visa några bilder från gårdagens trevliga och goda tapas-kväll hos Annelie! Haha, måste bara välja ut vilka. Så jag får se när dessa bilder kan tänkas dyka upp! =)

Ha nu en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar