torsdag 2 augusti 2012

Förbereder födelsedagstårta!

Jag förbereder en födelsedagstårta! Pappa fyller år imorgon och det ska vi fira med jordgubbstårta! Dagen bjuder också på andra festligheter som middag på Löran! Till er som inte vet kan kan jag berätta att Restaurang Lörudden är en fiskrestaurang som ligger fint belägen längs Västernorrlandskusten. Och sedan 2005 återfinns restaurangen i Sveriges största gastronomiska bok, ”White guide" (haha läste på lite på deras sida). Själv har jag aldrig ätit där. Har knappt varit i Löran, och det trots att jag är uppvuxen i Njurunda. Och det känns ju faktiskt ganska dåligt. Men nu ska det bli ändring på det! =)

Ja, det var nog minst 15 år sedan som jag var på Löran sist. Jag var alltså ganska liten då, men det jag minns var de gamla och fina sjöbodarna, bryggorna, närheten till vattnet och solen. Imorgon finns det dock risk för regnskurar, inte så mycket sol med andra ord. Men det är ju så den här sommaren är. Ska i.a.f. bli jätte kul att få åka till Löran imorgon! Och maten, haha den har jag ju stora förväntningar på! =P  

Jag har ju faktiskt namnsdag idag! =) Så GRATTIS alla Karin och Kajsor!

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar