onsdag 1 augusti 2012

Ett bra träningspass!

Kändes nästan som jag var själv på gymmet idag. Och 13:00-16:00 är en tid då det vanligtvis inte brukar vara någon trängsel i omklädningsrummet och någon "kö" vid maskinerna. Men idag var det ovanligt tomt på gymmet tycker jag. Men kanske berodde det på den lilla, lilla sol som visade sig framme idag!? Haha ja, just sol och fint väder är ju rätt ovanligt för den här sommaren. Men så skönt var det att träna, och jag kunde till och med öka på med vikterna idag, Och det är ju alltid roligt! Så ett bra träningspass blev det! Efter träningen åkte jag hem till mamma igen. Lika  bra att vara här när jag har en hel del att fixa med! =P

Förut ikväll var syrran förbi och vi drack en kopp te och fikade. Trevligt att få ses en stund! =)

-----------------------------------------------
Och självklart måste jag sen låta mamma smaka på min goda frukttallrik, som jag numera äter nästan varje kväll! Den här gången blev det päron, persika, banan och grapefrukt till a-filen med havregryn och toppad med kakaopulver. Gott, enkelt och nyttigt! =)

 
Vår snälla granne Uffe, kom in hit häromdagen med kantareller och filmen "En gång i Phuket". Så till middag blev det god kantarellsoppa. Och jag som inte har sett den filmen än blev såklart jätteglad! Hihi, så nu kanske jag och mamma ska ha filmkväll! =)

Ha nu en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar