lördag 7 juli 2012

Prisutdelare! & Dagen omplaneras!

Ni ser vart jag står va?! Jag har ju den lilla, aprikosfärgade, glittrande bikinin. Jaså inte? Men titta noga då!
 
Bilderna kanske inte är de bästa men så här kan en nybörjarbodybuilding tävling i damklassen se ut! Tjejen tredje från höger (vit bikini) vann första pris. Hon längst till höger (svart bikini) andra pris, hon längst till vänster (blå bikini) tredje pris och ett fjärde pris gick till andra tjejen  från höger (turkos bikini).
Ne, jag fick faktiskt kliva upp på scenen efter alla dessa tjejer, haha och då med något mer kläder och lägre klackar. Men det gick bra det med! Jag behövde inte säga något utan kramade bara om killen som jag delat ut pokalen till. Haha, och solbrännan hann lägga sig rätt bra tills idag! Och det kanske till och med var bra att jag hade lite extra färg, smälte ju liksom in lite bättre bland de tävlande då! ;)

Pappa satt i publiken när jag gick upp på scenen, men jag tyckte inte att jag kunde begära att han under den inte alltför långa studen som jag befann mig där i rampljuset skulle lyckas hinna ta några kort på mig! =P

Tjejen längst till vänster vann tredje pris...


Självklart var det också herrklasser som tävlade i bodybuilding på Tammerpokalen 2012! Ja, tävlingarna gick på Skönsbergs folketshus (Sundsvall) kanske jag ska säga! Men när vi kom dit, var det rätt mycket folk och ont om sittplatser, så vi ställde oss därför längst med väggen. Att dra upp någon kamera och få några bra bilder därifrån vi stod, gick inte speciellt bra. Så tyvärr kan jag inte bjuda på något ögongodis från det! =P

------------------------------
När jag delat ut priset åkte pappa och jag ut till Birsta för att hämta mina glasögon som kommit. Men tro på tusan att jag blev förvånad när bågarna var svarta och inte bruna som jag beställt! Jag fick därför åka därifrån utan glasögon. Nya bågar har nu beställts och jag får får därmed vänta 1-2 veckor till på mina glasögon! Inte så mycket att göra åt, men så typiskt när man sett framemot att få hämta dem idag...

Och inget 23-årskalas blev det heller idag. Inställt i sista minuten kan man säga. Men trevlig påhälsning av min kusin Gustaf och mamma fick jag här på eftermiddagen! Hihi, fika och en hel del skönt surr gillas! =)

------------------------------
När det nu börjar bli sena kvällen känner jag mig rätt nöjd efter dagen. Vädret är heller inte det bästa. Har varit en tryckande och kvav värme hela dagen och sen nu ikväll har det regnat. Tror nog att det är det konstiga vädret som gjort mig ovanligt trött nu ikväll! Gatufesten känns därför inte så lockande, även om den skulle ha spenderats på en båt med ett trevligt gäng. Jaja, det går fler tåg. Haha, eller båtar för den delen! ;)

Hoppas att ni haft en bra dag alla ni! Och hoppas ni har och får en fortsatt bra kväll och natt, ja oavsett om ni nu är på Gatufesten eller inte! ;)

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar