söndag 8 juli 2012

Peppa sig själv!

Riktigt trött har jag varit idag. Tror att det kan vara det extremt tråkiga vädret som gör det. Haha, men idag hade jag visst skrivit träning på mitt schema! Men då sängen kändes mer lockande, så kan jag erkänna att det var riktigt motigt att göra sig klar inför gymmet idag! Det är sånna här gånger som man verkligen måste komma ihåg peppa sig själv för att komma iväg. -Du ska se att du blir piggare när du väl kommit igång med träningen där, fick jag säga till mig själv. Just det brukar faktiskt stämma...

-Tänk vad nöjd du kommer vara efter du tränat klart och vad missnöjd du kommer vara om du stannar hemma. -Men det är ju bättre att gå dit och träna lite i.a.f. än inget alls. Med detta resonemang kom jag iväg till gymmet!

På gymmet körde jag på rätt bra! Och det trots att jag kände tröttheten som låg och lurade hela tiden.
Så jag är riktigt nöjd över att jag kom iväg och dessutom gjorde det jag skulle där!

-----------------------------------
Nu väntar jag på att Rubiela ska komma hit och fika! Hon jobbar ju i Oslo nu, så det blir tyvärr långt mellan gångerna som vi kan ses. Men nu väntar en mysig kväll! =)


Ha en fortsatt fin söndag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar